En els darrers mesos, tots hem hagut de canviat les nostres rutines i molts hem començat a fer teletreball per tal d'adaptar-nos a la nova situació sanitària. A l'Ajuntament ja feia mesos que treballàvem per ser més accessibles, de manera que la situació actual no ha fet més que accelerar aquest procés. Saps que disposes de fins a cinc maneres diferents de contactar amb nosaltres? 1. Ho pots fer a través de les xarxes socials: Twitter, Facebook i Instagram. Segueix-nos, informa't de les darreres novetats i explica'ns què funciona i què no va bé a Sant Fost perquè ho puguem millorar 2. També pots comunicar-te amb nosaltres a través de la pàgina web www.santfost.cat, on hi pots fer tràmits telemàtics com sol·licitar el certificat d'empadronament o presentar instàncies. Tot des de casa! A més, estem treballant en una nova pàgina web que agilitzi els tràmits, sigui més fàcil d'utilitzar i s'adapti a les noves necessitats dels santfostencs 3. Prefereixes fer-nos les teves consultes per telèfon? No ho dubtis: truca'ns al 93.579.69.80 i t'atendrem! 4. Si ets dels qui s'expressa millor per escrit, ens pots enviar un correu electrònic a l'adreça oac@santfost.cat, una direcció en què centralitzem l'atenció amb els santfostencs per tal de donar solucions el més ràpid possible 5. Si tot i això, prefereixes venir a veure'ns, estarem encantats de rebre't! Oferim cites prèvies de dilluns a divendres de 9h a 14h per seguir-te atenent presencialment. Les pots demanar per telèfon al 93.579.69.80 o al correu electrònic oac@santfost.cat.