Biblioteca Biblio@teneu en línia

Dimarts, 6 de gener de 2015

A més, a partir d’aquest 2015, la Biblioteca Biblio@teneu, com a equipament de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la província de Barcelona (XBM), compta amb dos nous serveis en línia:

L’aplicació BibliotequesXBM que indica les biblioteques més properes al punt on et trobes o respecte la localització que indiquis, i les seves activitats que es poden cercar per data, tipus d'activitat, municipi i biblioteca. Així com la informació bàsica: horaris, localització en el mapa, com arribar-hi, dades de contacte, perfils a les xarxes socials i activitats programades.

El “Butlletí digital” que informa mensualment els socis de les notícies i activitats de les seves biblioteques Properament hi haurà també butlletins de novel·la, cinema, música, còmics i infantils. Es pot triar els butlletins de les biblioteques que es desitgi o dels temes que interessin des de l’espai personal del Catàleg Aladí (http://aladi.diba.cat/)

L'Aladí és el catàleg col·lectiu de la XBM que aplega i permet identificar tota la informació documental que es troba a les seves 220 biblioteques. Permet identificar fàcilment quines biblioteques tenen un document d'un tema o autor determinat i en quines es troba disponible per a la seva consulta o préstec. També facilita serveis en línia, com ara: sol·licitud del carnet de la biblioteca, consulta de les dades de l'usuari, renovacions de documents en préstec i reserva de documents, entre d’altres.
Darrera actualització: 20.11.2020 | 10:32