L’ Ajuntament, davant de la manca de resposta de la Secretaria de Telecomunicacions de la Generalitat de Catalunya, ha demanat assessorament al Servei de Suport a Polítiques de Consum que gestionarà la reclamació conjunta a la “Oficina de atención al usuario de telecomunicaciones” del Ministerio de Economía y Empresa sobre les incidències reiterades en la recepció de la TDT al municipi.
A les 17.30 h hi haurà una xerrada informativa i després es distribuirà el formulari per a omplir les dades personals de cada veí/veïna que vulgui formalitzar la reclamació.
Aquesta és una més de les gestions de l’Ajuntament per a donar suport als veïns i reclamar la correcta recepció de senyal de TDT a Sant Fost.
Tot i que és una demanda reiterada, hi ha 2 moments en que les incidències han estat reincidents: el febrer 2017, que coincideixen amb diferents avaries en els repetidors; I el gener de 2018, coincidint amb la implantació del 4G (llega800)
L’Ajuntament de Sant Fost, durant tot aquest temps,ha mantingut contacte amb l’empresa CELLNEX (responsable dels repetidors) durant els episodis puntuals d’avaries.
També amb LLEGA800 (responsables del desplegament de 4G) que pot ocasionar interferències en la recepció de senyal de televisió.
S'Ha recollit dades i s’ha realitzat revisions aleatòries a domicilis que s’han tramès a responsables del Departament de la Generalitat.
S’ha enviat sol·licituds reiterades a la Secretaria de Telecomunicacions de la Generalitat de Catalunya per a demanar solucions al problema (compliment conveni 2009) , s’ha engegat una campanya de recollida de signatures i s'ha demanat una nova reunió amb els responsables de la Generalitat.