L'Ajuntament impulsa una campanya de recollida de signatures per demanar solució als continuats talls al servei de TDT.

Divendres, 9 de febrer de 2018
S'inicia aquesta acció atenent a les queixes que s'han rebut durant aquest darrer 2017 en les que es detecten nous talls intermitents de senyal en algunes zones.

L'Ajuntament s'ha adreçat diverses vegades a les empreses que gestionen els repetidors i el desplegament de 4G i al Centre de Telecomunicacions i Teconlogies de la Generalitat (CTTI), responsable del servei, per tal de solucionar el problema que pateixen els veïns.

L'Ajuntament va cedir un terreny fa més de deu anys per a la instal.lació d'un segon repetidor que mai ha arribat a col.locar-se. Una altra de les causes del senyal deficient és l'extensió dels últims mesos del servei de telefonia 4G que pot generar interferències. Per tot això, és més necessari que mai dotar aquesta zona, que té una orografia complicada, d'un segon repetidor a més del que ja funciona al turó de Can Teià.

Es pot trobar el formulari de la recollida de signatures a l'Oficina d'Atenció Ciutadana o en el següent enllaç

Darrera actualització: 20.11.2020 | 11:29