Servei de Queixes i suggeriments

Dijous, 11 de maig de 2017
L’Ajuntament disposa d’un servei de gestió de queixes i suggeriments perquè la ciutadania pugui exercir el seu dret a manifestar suggeriments, avisos, agraïments o queixes sobre la prestació de serveis i actuacions municipals.

L’objectiu del servei és detectar necessitats i millorar la qualitat dels serveis que es presten als ciutadans en temes relacionats amb via pública, serveis municipals; aigua, transport, escombraries, enllumenat, equipaments, convivència i seguretat ciutadana, etc.
La tramitació es pot fer personalment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana ( OAC) de l’Ajuntament, trucant al 93.579.69.80 o bé al Web municipal www.santfost.cat a l’apartat tràmits i gestions de la Seu electrònica.
Amb la utilització d’aquests canals es garanteix la identificació del ciutadà i una atenció correcta d’inici fins a la fi amb la informació precisa per poder-ho resoldre.

Darrera actualització: 20.11.2020 | 11:29